RÚBRIQUES

En aquesta pàgina podreu veure dos materials per avaluar el meu videotutorial denominat “Els sons de les lletres. La essa sonora”. Aquest vídeo el trobareu en la pestanya de VÍDEOS del blog.

Primerament trobareu una rúbrica feta amb Corubrics amb la justificació detallada de la manera d’obtindre la qualificació final basant-se en les respostes recopilades i després veureu un formulari realitzat amb Google Forms.



Sistema d’avaluació:
En el vídeo es valoraran 5 característiques o ítems que sumaran una puntuació  total de 10. Cada ítem tindrà una puntuació màxima de 2 punts (20% al qüestionari) i es restarà 0.5 (5%) per cada errada, és a dir:
Nivell expert – 2 punts (0.20%). L’alumne no ha comés cap errada.
Nivell avançat – 1,5 punts (0.15%). L’alumne ha comés una errada.
Nivell aprendiz – 1 punt  (0.10%). L’alumne ha comés dues errades.
Nivell novel – 0,5 punts (0.05%). L’alumne ha comés tres o més errades.

Les característiques que s’hauran de valorar són:
1.         Adequació de la informació sol·licitada – si al document estan inclosos tots els documents sol·licitats, com són caràtula, índex, imatges Creative Commons i format Pechakucha.
2.         Qualitat del visionament – si les imatges són nítides, la qualitat de l’àudio i la llegibilitat  dels textos.
3.         Llenguatge utilitzat – en aquest apartat avaluareu la fluïdesa, l’entonació i el lèxic utilitzat.
4.         Continguts – qualitat educativa, coherència i originalitat dels continguts.
5.         Utilització de material Creative Commons (C.C.) referenciat – utilització de totes les imatges amb llicència C.C. correctament referenciades.

Per obtenir la nota final solament s`hauran de sumar les puntuacions obtingudes en els diferents apartats. Segons la nota obtinguda podrem dir que l’alume ha assolit o no els objectius de l’activitat.
Amb una puntuació entre 7 i 10 l’alumne ha assolit els objectius.
Amb una puntuació entre 5 i 7 l’alumne ha assolit alguns dels objectius però necessitaria millorar la seua activitat.
Amb una puntuació inferior a 5 l’alumne no ha arribat als objectius mínims.


Pinxa ací per accedir al meu Formulari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada